The Magpul SL Stock – HK94/MP5 delivers the modern qualities found in Magpul’s original MOE SL® Carbine Stock for AR15/M4 carbines to MP5-pattern rifles. Durable, lightweight, and collapsible, the SL incorporates Magpul design and engineering to provide a robust feature set, all while maintaining the iconic aesthetic of the platform. Constructed of their proprietary polymer and featuring an ergonomic adjustment system that makes it easy to deploy and collapse, the SL Stock is extremely durable and user friendly. With an integrated QD Sling Mount, it provides sling mounting options to accommodate your kit. Included with the Magpul SL Stock is a standard SL Butt-Pad that can be removed to allow use of the checkered butt-plate for an even more streamlined shoulder contact point. It is also compatible with the MOE SL® Enhanced Rubber Butt-Pad to allow for a variety of options. Made in the USA. High-strength polymer and corrosion-resistant metal components Ambidextrous QD cup for sling mounting Compatible with MOE SL Enhanced Rubber Butt-Pad, 0.70” (MAG349)
La culata SL de Magpul para HK94/MP5: calidad moderna y diseño icónico.
La Culata SL de Magpul – HK94/MP5 ofrece las características modernas que se encuentran en la culata original MOE SL® para carabinas AR15/M4, ahora adaptadas para rifles de patrón MP5. Es duradera, ligera y plegable, incorporando el diseño y la ingeniería de Magpul para proporcionar un conjunto de características robustas, todo mientras mantiene la estética icónica de la plataforma.
Características destacadas:
- Material: Construida con un polímero exclusivo y componentes metálicos resistentes a la corrosión.
- Diseño ergonómico: Sistema de ajuste que facilita el despliegue y el plegado.
- Montaje de sling: Incluye un soporte QD integrado para opciones de montaje de sling que se adaptan a tu equipo.
- Compatibilidad: Compatible con el Butt-Pad de goma mejorado MOE SL® (0.70” - MAG349).
Además, la culata SL incluye un Butt-Pad estándar que se puede quitar para utilizar la placa de culata con textura, ofreciendo un punto de contacto en el hombro aún más aerodinámico. ¡Hecho en EE. UU.!